۱۳۸۸ آذر ۳, سه‌شنبه

ديدار دوستانه مولوي مرادزهي و هيأت همراه با قزويني و مسئول سايت شيعه نيوز

مؤسسه تحقيقاتي ولي عصر ديدار مولوي مرادزهي و هيئت همراه را با قزويني و مسئول سايت افراطي شيعه نيوز منتشر ساخته که در اختيار خواننده عزيز قرار مي‌دهيم.
هدف از اين ديدار رساندن برخي از گله‌هايي بود که جامعه‌ي اهل سنت از اشخاصي تندرو و فتنه‌جو چون آقاي قزويني که همکار کانال تلويزيوني فحاش سلام مي باشد، و مسئولين سايت شيعه نيوز که با نشر اخبار دروغين سعي دارد آتش فتنه را در جامعه‌ي ايران شعله ور کند بود. که متأسفانه همانطور که ملاحظه مي‌فرماييد صفوي منشان شيعه بجاي اينکه در پي حل معضلات جامعه و رسيدن به نقطه تفاهم براي دستيابي به فضايي همزيستي و جامعه‌اي سالم و بدور از تشنجات و بحرانهاي امنيتي باشند از بار مسئوليت فرار کرده‌، سعي داشته‌اند مطالب و درخواستهاي خود را بر هيئت اعزامي اهل سنت تحميل کنند.
خواننده محترم با خواندن اين گزارش بخوبي فرق بين دوديدگاه را در خواهد يافت. اهل سنتي که در پي امنيت و برقراري نظامي همبسته و ملي در کشور هستند، و صفوياني که با قلدري و تک روي خود مي‌خواهند ايران را به آتش کشند!
به مواقف آقاي مکارم شيرازي نيز توجه داشته باشيد. خودتان کلاه و قاضي! آيا چنين برخوردي شايسته‌ي يک طلبه‌ي علم هست؟!
ما با نشر اين دو ديدگاه اميد داريم انديشمندان آگاه شيعه و مفکران جامعه‌ي ايران و مسئولين زيربط در پي کنار زدن اين فتنه‌جويان و آتش افروزان از مراکز قدرت در کشور باشند، نشايد که اين حرکات سودجويانه و مصلحت پرستانه، آتشي را در کشور به پا کند که قابل کنترل نباشد. ميهن دوستاني که در مراکز حساس کشور هستند نبايد از اين حرکات موذيانه‌ي فتنه افروزان غافل شوند، چون تجربه عراق به همه‌ي جهان نشان داد که اين افراد با انديشه‌هاي کج خويش چه بر سر ملتها و كشورها مى آورند.

هیچ نظری موجود نیست: